.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ دادستان درباره انتشار عکس‌های جنجالی

دادستان عمومی و انقلاب تهران، دخالت در حریم خصوصی افراد را یکی از موارد قابل توجه رسانه ها و مطبوعات و یا ضررهای رسانه ای بیان کرد و گفت: رسانه ها نباید وارد حریم خصوصی افراد شوند.
عباس جعفری دولت آبادی در مراسم افتتاح دادسرای فرهنگ و رسانه با اشاره به چند نکته که باید مورد توجه جدی رسانه ها و مطبوعات قرار گیرد، افزود: این نکات ضرر رسانه ای است و برای مطبوعات، مسئولیت کیفری و مدنی خواهد داشت.

وی پوشاندن گناه را از مهمترین اصول سیاست جنایی اسلام بیان کرد و گفت: منتشر کردن یک عکس با وضع و شرایط خاص هم جرم است و از طرفی حیثیت افراد را خدشه دار می کند.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه امروز برخی رسانه ها درباره حریم خصوصی افراد بی باک عمل می کنند، افزود: ما این اقدام را سم مهلکی می دانیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به انتشار عکس برخی خانم ها در فیس بوک گفت: یک عکاس لاابالی این اقدام را انجام داده که برای خانواده ها مشکلاتی به بار آورده است.

وی نشر اکاذیب و افترا را یکی دیگر از موارد موهنی که باید مورد توجه مطبوعات و رسانه ها قرار گیرد، بیان کرد و افزود: بخش زیادی از پرونده ها هم در حوزه عمومی و هم خصوصی مربوط به این موضوع است.

جعفری دولت آبادی گفت: در حوزه عمومی، رویه ما این بوده است که اگر مطلبی بدون مجوز مقامات پنج گانه کشور منتشر شود، ما اقدام می کنیم.

وی گفت: اگر یکی از رؤسای قوا، مطلبی به صورت خصوصی مطرح کند، به معنای انتشار آن نیست و انتشار این مطالب مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، تحریک در حوزه امنیتی را یکی دیگر از خط قرمزهای مطبوعات بیان کرد و افزود: مطبوعات باید خط قرمزها را در حوزه امنیتی رعایت کنند و اقدامات تحریک آمیز در این خصوص انجام ندهند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.